Table of Contents
Wanneer u een traffic generator wilt gebruiken om uw SEO-prestaties te verbeteren, hebben veel providers aanbiedingen die op elkaar lijken, maar die bij nader inzien heel anders zijn. SearchSEO en SparkTraffic zijn twee zeer verschillende verkeersbots op de markt die aan verschillende verwachtingen voldoen. SparkTraffic is een verkeersbot die nep websiteverkeer genereert waarvan het enige doel is om de Google Analytics-resultaten van zijn klanten te vervalsen, wat een schadelijk effect kan hebben op websites (zoals negatieve SEO). SearchSEO is een echte websiteverkeersbot die echte bezoeken genereert om SEO te verbeteren door middel van organisch zoekverkeer van SERP's (Google CTR-bot).
SearchSEO is een organische klikgenerator die echte zoekopdrachten uitvoert van Google-zoekmachines die de CTR van zoekwoorden verhogen. SearchSEO is geen verkeersbot, het is een Google-botgenerator voor organisch verkeer, ook wel CTR Bot genoemd, die organisch zoekverkeer genereert met behulp van echte IP's van zijn thuisnetwerk om de SEO van zijn klanten te verbeteren. De meeste SEO-bureaus gebruiken SearchSEO vanwege zijn prestaties als SEO-tool.
Door uw website te doorzoeken vanuit Google-zoekresultaten van uw zoekwoorden met behulp van echte IP's van ons thuisnetwerk, verhoogt de CTR van uw zoekwoorden. U kunt uw CTR volgen via de Search Console-tool. CTR is de 2# SEO-factor ( zie onze case study ).
SearchSEO typt uw trefwoorden in de zoekbalk, doorzoekt uw website via de resultatenpagina's, vindt uw website en voert een willekeurig menselijk gedragsbezoek uit met behulp van echte residentiële IP's.
Het organische zoekverkeer dat door SearchSEO wordt gegenereerd, is afkomstig van echte IP-adressen die zijn verbonden met ISP's. Dit betekent dat we echte organische bezoeken aan uw website genereren die worden geregistreerd door de beste analysetools zoals Google Search Console, of Similarweb...
Bij SearchSEO hebben we enkele miljoenen residentiële IP's waarmee we bezoeken uit meer dan 150 landen kunnen leveren . Hierdoor kunt u uw positie in een gerichte zoekmachine verbeteren. Als u bijvoorbeeld Spaanse klikken kiest, worden alle zoekopdrachten gedaan vanaf https://google.es!
De prijzen die SearchSEO rekent zijn zeer aantrekkelijk voor de SEO-bijdragen die dit met zich meebrengt. Meer dan 1200 SEO-bureaus gebruiken SearchSEO als aanvulling op hun SEO-strategie. Residentiële IP's zorgen voor indrukwekkende resultaten voor bureaus en hun klanten. Alle gebruikers kunnen binnen enkele weken SEO-resultaten verwachten
SparkTraffic is een verkeersbot die verkeer van meerdere bronnen simuleert: sociaal, verwijzend, organisch en direct. Door gratis proxylijsten te gebruiken, zijn de gegenereerde bezoeken alleen bedoeld om de analyses van zijn gebruikers te vervalsen zonder enige SEO-waarden. De bezoeken worden alleen bijgehouden in Google Analytics, niet in de SearchConsole. Verkeersbots zoals SparkTraffic zijn verkeersbots van de oude generatie en zijn niet langer actueel.
SparkTraffic gebruikt de spoofing-methode. Met deze methode kan het verkeer van elke bron genereren, zelfs als er niet vanuit die bron naar uw website wordt verwezen. Het vervalsen van URL's en het gebruik van gratis proxy's is funest voor de SEO van uw website. De enige voordelen zijn het vervalsen van uw analyses.
SparkTraffic zoekt niet naar uw website vanuit de zoekresultaten. Het verkeer is nep en heeft geen SEO-impact. Verwacht geen posities te winnen met een verkeersbotgenerator als SparkTraffic.
Omdat Spark Traffic verkeer genereert door de bron te vervalsen, is het verkeer gemakkelijk te detecteren door het Google-algoritme en wordt het niet geregistreerd in de Google Search Console. Dit kan uw website benadelen en ervoor zorgen dat u posities in SERP's verliest
SparkTraffic heeft zeer weinig echte locaties beschikbaar. Deze verkeersbot gebruikt een systeem om de locatie van zijn IP's van Google te vervalsen. Dit betekent dat je Amerikaans verkeer zou kunnen bestellen, maar dat het verkeer eigenlijk afkomstig is van Mexicaanse gratis proxy's.
De prijzen van SparkTraffic zijn zeer aantrekkelijk voor nieuwkomers in het verkeer die niet bekend zijn met de negatieve SEO-effecten van een low-end verkeersbot. Desalniettemin biedt SparkTraffic-prijzen verkeer van lage kwaliteit door het gebruik van gratis proxylijsten die rampzalige gevolgen hebben voor websites.
Hierop volgt de domeinnaam van je website en daarna zie je de naam van de pagina waarop de content staat. Dat is opnieuw een belangrijk punt voor de crawler: met een goede URL-structuur kan de bot veel sneller door de website heengaan - CTR verhogen van je website binnen Google. Het is ook belangrijk voor jou om te weten welke webpagina’s vandaag de dag eigenlijk hoog ranken in Google en waarom.
Dat kan zowel in de domeinnaam, submap of paginagedeelte van de URL. Het gebruiken van het HTTPS protocol is een technisch verbeterpunt. In het algemeen moet je een URL-structuur hebben met een duidelijke hiërarchie en leesbaarheid (Hoe makkelijker te vinden op Google?). Je kan het uittesten door zelf eens te starten vanaf je home-pagina en dieper in je website te gaan.
6. Google My Business, Een Google My Business account kan je gratis opzetten, wanneer je deze pagina dan ook gaat verbinden met je website is het goed voor je ranking. Met Google My Business kan je je bedrijf zelf al zichtbaar maken zonder een website. Je geeft basisinformatie op zoals locatie, activiteit en openingsuren.
Google My Business is een van de weinige manieren waarop je specifiek kan aangeven aan Google waarover je bedrijf gaat. We raden hier aan om zo veel mogelijk informatie te gaan invullen. Blijf zeker niet enkel bij de openingsuren en locatie, je kan ook dingen zoals producten toevoegen. Qua reviews is het ook een best practice om deze regelmatig te beantwoorden en ook een bepaald aantal te hebben (je hebt er al minimum 5 nodig om de sterretjes te krijgen).
Probeer daarom reviews te sprokkelen van echte klanten die ook nuttige informatie achterlaten voor je volgende potentiële klant. 7. Content, Zorg dat je inhoud waardevol is. Inhoud om te vullen is waardeloos. Het is van belang de bounce rate te beperken, want sites met een hoge bouncerate verliezen interesse van het publiek EN de zoekmachine.
Wanneer je content schrijft voor SEO, moet je eerst gaan bepalen voor welk zoekwoord je in de zoekresultaten wil verschijnen. Maak daarvan een selectie en probeer ook een onderscheid te maken tussen algemene onderwerpen en specifieke onderwerpen die eronder vallen (Wat is een CTR? (Click-Through-Rate)). De artikelen met het algemene onderwerp dienen als verbinding tussen de meer specifieke onderwerpen.
Dit artikel verwijst bijvoorbeeld ook naar andere artikelen die te maken hebben met SEO, en is dus ‘the middle man’. 8. Click Through Rate verhogen met deze 5 tips. Updates, Update frequent. Sites die nooit geüpdatet worden, verliezen hun waarde. Daarom kan het belangrijk zijn om een blog/nieuwsmodule te verwerken in een bedrijfssite. Het belangrijkste is dan ook om deze blog regelmatig te gaan onderhouden.
9. Semantiek, Naast de titel van de pagina heb je natuurlijk ook titels op de pagina. Elke pagina heeft best maar één H1 titel (Wat is CTR?). De H2 en al de koppen die volgen, hebben best ook een duidelijke structuur die makkelijk te volgen is voor de webcrawlers van zoekmachines. We hebben het al gehad over de structuur van de verschillende pagina’s en de URL structuur.
We willen hier één H1 titel, waarnaast je ook nog koppen van een lager niveau kan toevoegen, als dat past bij je content. Zorg er ook al voor dat in die koppen bepaalde zoekwoorden staan die voor jou interessant zijn. Een meta description is het tekstje die je vindt onder de paginatitel in de zoekresultaten.
Momenteel is dat minder het geval, maar toch vinden wij het een factor die je backlinks er esthetisch beter uit laten zien. Als de tekst voldoende duidelijk is, zullen mensen er vlugger op klikken en naar jouw website komen. Je kan je meta description verbeteren door het toevoegen van de meest voorkomende zoekwoorden en combinaties voor het onderwerp waarvoor je wil verschijnen.
Voeg er nog een mooie korte oproep tot actie eraan toe en je bent helemaal klaar - Waarom is het belangrijk om de CTR te verhogen?..
Pas op voor deze achterhaalde SEO wijsheden Google verandert honderden keren per jaar de manier ("het algoritme") waarop ze webpagina’s positioneren ("ranken") in de zoekresultaten. Dit zijn vaak kleine wijzigingen waarvan je niet zoveel merkt, maar er zijn de afgelopen jaren ook geweest die van grote invloed zijn op de manier waarop je de pagina's van je website goed vindbaar maakt en houdt.
Toch hoor je ze nog vaak, die . Daarom in dit artikel 5 ‘wijsheden’ die je beter NIET kunt toepassen. Fabeltje 1: Veel links = hoog in Google Dit is een van de meest gedateerde ideeën over SEO. CTR verhogen Click Through Rate. Tot aan de Google Penguin update van 2012 was het inderdaad nog een krachtige factor: hoe meer links, hoe beter je positie in Google.
Heb je aardig wat links op irrelevante sites of zelfs spam-achtige sites, dan heeft dit nadelige effecten op je positie in Google. Aan de andere kant, als er op een website van hoge kwaliteit en hoge relevantie een link naar jouw website is vermeld, dan krijgt jouw site een stukje van die waarde mee.
Google let hier op, kan je minpunten geven hiervoor en dat leidt weer tot een lagere positie in Google. MOZ casestudy. Focus dus in eerste instantie op het schrijven van goede teksten die makkelijk te lezen zijn en gewaardeerd worden door je doelgroep. De beste zoekwoorden verwerk je daarna op een natuurlijke manier in de tekst, als dat nog nodig is.
Mensen moeten ook klikken op jouw vermelding in de zoekresultaten. Beter scoren in Google? Verhoog je click-through rate!. Als die, misschien zelfs hoge, vermelding (gevormd door de meta-titel en meta-omschrijving) van jouw website niet de interesse wekt van de zoeker, dan levert dit ook weinig bezoekers op. Een andere factor is het zoekvolume van de zoekwoordcombinatie waarop je hoog staat in Google.
Richt je niet alleen op de positie in Google, maar vooral op de taal die je doelgroep gebruikt als ze jouw expertise of hulp zoeken. CTR verhogen in Google en bouncepercentage te verlagen. Door het gebruik van de juiste woorden èn een aantrekkelijke omschrijving in de zoekresultaten van Google is de kans op meer bezoekers een stuk groter.
Uiteraard heb je meer ‘geïndexeerde pagina’s, dat zijn pagina’s die Google opneemt in de zoekresultaten, maar dat verbetert niet per definitie de autoriteit van je website als geheel. In de praktijk bevatten veel pagina’s van websites weinig tekst, zijn van matige inhoudelijke kwaliteit en sluiten ze niet aan op de zoekvraag die mensen in Google intikken. SERP Boost.
En 92% van de zoekers kijkt niet verder dan deze eerste pagina in Google. Fabeltje 6: Zet altijd hetzelfde zoekwoord in een link naar je website De tekst van een link, zoals hier: Meer info over de cursus Word, Press, heet de ‘anchor text’. Deze tekst is een van de manieren voor Google om te bepalen over welk onderwerp de doelpagina (= de pagina waarnaar de link verwijst) gaat.
Jaren geleden was het ook zo eenvoudig: linken er veel sites naar jouw pagina, dan ben je belangrijk en sta je hoog in de zoekresultaten voor het zoekwoord dat in die linkteksten voorkomt. Daar werd en wordt ook misbruik van gemaakt: geautomatiseerd op honderden websites je website (laten) aanmelden met steeds dezelfde linktekst.
Links naar je site zijn overigens nog steeds belangrijk, maar er zijn tegenwoordig meer factoren die een rol spelen, zoals de kwaliteit van je content en de autoriteit van de website die naar jou verwijst. Wel doen: zorgen voor een ‘natuurlijk linkprofiel’. Dus als ik alle links op een rijtje zou zetten richting mijn website, en ik kijk naar de linkteksten, dan zit daar een aardige variatie in en is niet meer dan 50% hetzelfde.
Google bijvoorbeeld houdt niet van ‘duplicated content’. Het kopiëren van dezelfde content naar andere sites kan Google ook weer zien als ongewenste manipulatie van je positie (‘ranking’) in de zoekresultaten. Wat je beter kunt doen: Schrijf op de andere site een korte introducerende tekst en verwijs via een link naar het volledige artikel op je eigen website.
Daarmee geef je richting de zoekmachines aan waar het originele artikel staat. Als je een Word, Press website hebt, dan kun je met de Yoast SEO plugin deze verwijzing eenvoudig instellen - Hoe verhoog je de CTR in Google?. Fabeltje 8: Vorm een netwerk van links Als je met een groep anderen jullie sites onderling gaan linken moet je oppassen.
Uiteraard is een enkel linkje hier en daar naar gerelateerde bedrijven, verenigingen of initiatieven geen probleem. Het gaat om het strategisch inzetten van deze ‘truc’. Dus meerdere sites (met weinig waardevolle content) creëren met als hoofddoel om veel onderling te linken. Liever niet doen, want Google is er actief mee bezig om dit soort praktijken op te sporen en af te straffen (met een lagere ranking of verwijdering uit de zoekresultaten).
More from Linkbuilding uitbesteden, Linkbuilding strategie
Table of Contents
Latest Posts
Zzp Beveiliging Tarief
Ziggo Beveiliging
Mbo 4 Beveiliging
All Categories
Navigation
Latest Posts
Zzp Beveiliging Tarief
Ziggo Beveiliging
Mbo 4 Beveiliging